
Ett schysst företag - från bokning till faktura
Vi strävar efter att hålla samma tillgänglighet även efter utfört arbete. Det betyder att det ska vara enkelt att få tag på oss och att vi snabbt löser eventuella problem.
Svenska Eljouren blir en del av IPIS

Har du fått en faktura från oss och undrar varför det står IP i Sverige AB eller IPIS på den?
Vi är sedan 1 september 2022 en del av IPIS, Installationspartner i Sverige som hanterar all vår fakturering, kundtjänst och inköp. Som del i en större organisation kan vi erbjuda dig som kund snabbare svarstider och ännu bättre service.
I övrigt kommer ingenting annat att ändras, Svenska Eljouren fortsätter att erbjuda Sveriges smidigaste elektrikertjänster. Nu har vi sedan starten hjälpt över 30 00 kunder och jobbar hårt med att utveckla våra tjänster både internt och ut till dig som kund.
Har du några som helst frågor är det bara att kontakta oss!

För fakturafrågor - klicka här!
Har du frågor kring din faktura? Här hittar du information över hur du kontaktar oss på bästa och snabbaste sätt.

För vår allmänna villkor - klicka här!
Här hittar du våra allmänna villkor.

Vår FAQ hittar du här
Här hittar du frågor och svar på många vanliga frågor. Kolla gärna här innan du kontaktar oss så kan du förhoppningsvis få ett snabbt svar.

Läs mer om IPIS - klicka här!
Med IPIS tar vi nästa steg i utvecklingen. Läs mer om vår spännande framtid här.
Kontakta Svenska Eljouren
JAG VILL HA HJÄLP SNABBT!
Vi hanterar våra ärenden i ett ärendehanteringssystem och för att får snabbast möjliga hjälp fyll i formuläret så återkopplar vi till dig så snart vi kan.
JAG VILL RINGA ER!
Vår ekonomiavdelning har telefontid vardagar 09:00 – 11:00 och nås på 010 888 74 07
Om du ringer in till oss kommer vi att manuellt lägga in ditt ärende i vårt system. Så för snabbast möjliga hjälp hänvisar vi till formuläret.